Sunday, June 12, 2011

daba dua daba jaba dua

This song. From a drama (every sunday night!)
It is very popular now.
The number of downloads for the full version even surpassed AKB48! (not that i'm a fan of AKB48 :x)
Why?? It is beyond me. 日本人よく分かんないよなぁ!



マル・マル・モリ・モリ みんな 食べるよ~
ツル・ツル・テカ・テカ 明日も 晴れるかな~?

ムック(忘れ物すんなよ)

大きくなったら お空に声が届くかな~?
いつまででも いいっしょだよ~

マル・マル・モリ・モリ みんな食べるよ~
ツル・ツル・テカ・テカ 明日も晴れるかな~?

悲しくて泣いていた 一人歩く帰り道
こんな時 ほんわかな
みんなに 会いたいな~

マル・マル・モリ・モリ
おまじないだよ
ツル・ツル・テカ・テカ
にっこり笑顔

12の34で ゴマ塩さん
たくさんだと おいしいね~

マル・マル・モリ・モリ
ぷかぷか お風呂
つるつるぴかぴか
ゴシゴシブラシ

皆さんグッナイ また明日
朝ご飯は なんでしょね~?

ムック(お腹だして寝るなよ~)

ムック(よくできました)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...